top of page
תמונת הסופר/תMay Abramovich

איך בינה מלאכותית משנה את כללי המשחק ביצירת סרטונים באמצעות AI? גלו את החידושים המרגשים של Pika!

עודכן: 9 באוק׳

בשנים האחרונות, תחום יצירת הסרטונים עבר מהפכה של ממש, וזאת בין היתר בשל כניסת טכנולוגיות מתקדמות של בינה מלאכותית. כיום, יצירת תוכן וידאו ברמה איכותית הפכה לנגישה, והכלים שפעם היו זמינים למקצוענים ומומחים בלבד כיום חשופים וזמינים לכל אחד ואחת מאיתנו.

בפוסט זה, נתמקד בהתפתחות המדהימה של תחום זה והציג גם את החידושים המרגשים שמציעה פלטפורמת Pika, כמו גם כיצד אתם יכולים לנצל את הכלים הללו לקידום הקריירה שלכם.


נתחיל בבייסיק, מה זה בכלל יצירת סרטוני וידאו באמצעות AI?

יצירת סרטונים באמצעות בינה מלאכותית (AI) מתייחסת לשימוש בטכנולוגיות מתקדמות כדי להקל על תהליך הפקת תוכן וידאו. באמצעות אלגוריתמים, AI עוזר לנו בכתיבת תסריטים, יצירת דמויות ועריכת הסרטונים. הדבר מאפשר לאנשים ללא רקע וידע טכני ליצור בעצמם תוכן מקצועי באיכות גבוהה. ככל שהטכנולוגיה מתקדמת, זה פותח דלתות חדשות ליצירתיות ומאפשר ליותר אנשים לבטא את עצמם בצורה ויזואלית, ובכך לשדרג את התקשורת האישית או העסקית שלהם.


התפתחות תחום יצירת סרטוני הוידאו

סרטונים היו מאז ומתמיד אמצעי תקשורת ואמצעי שיווק פופולרי ומרכזי. פעם, התהליך היה מסורבל מאוד ודרש השקעה רבה אך עם הזמן והתקדמות הטכנולוגיה, הפקות וידאו הפכו נגישות יותר והיום עם הבינה המלאכותית - יותר מתמיד! כניסת הבינה המלאכותית שינתה את התמונה לחלוטין, ומאפשרת ליצור תוכן באיכות גבוהה בכמה לחיצות בלבד.


כיצד יצירת סרטונים באמצעות AI יכולים לשדרג את השיווק, הלימוד והיצירתיות?

סרטונים שהופקו על ידי בינה מלאכותית יכולים לסייע לנו במגוון תחומים כמו שיווק, יצירת תוכן לרשתות החברתיות ואפילו לימוד והוראה. תוכן וידאו הוא אחד מהאמצעים היעילים ביותר למשיכת תשומת לב ולהעברת מסרים. בעזרת הבינה המלאכותית עסקים יכולים לייצר סרטונים פרסומיים מלהיבים ללא השכרת צלם, שחקנים וסט צילום. בנוסף, המורים יכולים להשתמש בסרטונים שהופקו בעזרת AI כדי להעשיר את השיעורים ולהציג תוכן בצורה מעניינת ואינטראקטיבית, מה שמקל על הלמידה ומגביר את המעורבות של התלמידים. בכל הנוגע לרשתות החברתיות, יצירת תוכן וידאו איכותי ואטרקטיבי יכולה לשפר את החשיפה והמעורבות של קהלים, ולעזור למותגים לבנות קשרים חזקים עם קהל היעד שלהם.


כשהיצירתיות פוגשת טכנולוגיה: פרסומת AI שאדם יצר למקדונלד'ס!


בין הכלים המתקדמים שיש כיום בתחום הוא Pika שהפך לאחרונה לטרנד וויראלי בטיקטוק וברשתות בזכות חידושיו המרשימים. Pika היא פלטפורמת יצירת תוכן וידאו מתקדמת, המאפשרת למשתמשים ליצור סרטונים מרהיבים ללא צורך בידע טכני מתקדם.

 רוצים ללמוד להשתמש בפיקה ובכלי יצירת וידאו נוספים ולהפיק את הסרטונים הכי מדהימים? לחצו כאן לקביעת שיעור עם אחד ממומחי ה-AI שלנו!


האפקטים החדשים של Pika

הפלטפורמה Pika היא פלטפורמת יצירת תוכן מתקדמת המאפשרת למשתמשים ליצור סרטונים איכותיים מבוססים AI, בלי שום ידע מתקדם. מזינים טקסט ומקבלים סרטון - ממש ככה!

עד החידוש האחרון, Pika הייתה מאחור בכל מה שקשור ליצירת סרטוני AI עד שהשיקה חידושים שהפכו ויראלים ברחבי הרשתות. בין החידושים הבולטים, נמצא את ה-Pikaffects - אוסף של אפקטים המאפשרים למשתמשים "לעשות נזק" לסרטונים בדרכים יצירתיות וריאלסטיות במיוחד!


אז מה זה Pikaffects?

אפקטים שמזהים את האובייקט המרכזי בתמונה שמעלים לפלטפורמה ומבצעים אחת מהפעולות הבאות:

  • ריסוק (Crush it): מרסק את האובייקט המרכזי של התמונה.

  • נזילה (Melt it): ממיס את האובייקט המרכזי של התמונה.

  • הפיכה לעוגה (Cake-ify it): ממש כמו בריאלטי Is it cake של נטפליקס - הופך את האובייקט לעוגה!

  • פיצוץ (Explode it): פיצוץ האובייקט המרכזי של התמונה.

  • מעיכה (Squish it): מעיכת האובייקט המרכזי של התמונה.

  • ניפוח (Inflate it): ניפוח באוויר של האובייקט המרכזי בתמונה.



הפנדה שלנו מציגה: אפקטים מדהימים שיגרמו לכם להתאהב ב-Pika!


איך זה עובד?

ה-Pikaffects פשוט לשימוש:

  1. העלו תמונה (של חיה, חפץ, אדם או כל מה שתבחרו)

  2. בחרו באפקט הרצוי מתוך רשימת ה-Pikaffects.

  3. האפקט יוטמע אוטומטית בסרטון הווידאו שלכם.


     תמונה מתוך פלטפורמת Pika הממחישה את תהליך יצירת סרטונים באמצעות AI. בתמונה מוצגת אפשרות לבחור אפקטים שונים (Pikaffects) כמו "Inflate it", "Melt it", "Explode it", "Squish it", ו-"Crush it", המסייעים למשתמשים לייצר תוכן וידאו מרהיב ומושך תשומת לב, מה שיכול לשדרג את יכולות השיווק והתקשורת שלהם.


למה זה חשוב?

ה-Pikaffects מציע למשתמשים גישה ייחודית וקלילה להוסיף חיים ואופי לסרטונים שלהם, ומטפח יצירתיות שאין לה גבולות. החידוש הזה מאפשר ללקוחות פרטיים, ארגונים ובעלי עסקים ליצור אפקטים מיוחדים שמשדרגים את התוכן ומושכים תשומת לב באופן מיידי. עם הכלים הללו, תוכלו להפיק סרטונים שמבליטים אתכם בשוק ומסייעים לכם לבלוט בתחרות על ליבם של הצופים, בין אם מדובר בפרסום, שיווק או שיתוף חוויות.



איך הידע הזה יכול לשדרג את הקריירה שלכם?

אם אתם רוצים לקחת את היכולות שלכם לשלב הבא ולהשאיר את המתחרים מאחור, קורס הבינה המלאכותית שלנו מציע לכם את הכלים והטכניקות הדרושים. למדו כיצד להשתמש בכלים המתקדמים של Pika, כמו גם בכלי וידאו נוספים כגון Luma, Kling ו-Runway, וגלו את הפוטנציאל הגלום בכם. הירשמו עכשיו והתחילו ליצור תוכן באיכות שלא חלמתם עליה!


לסיכום, Pika מציעה כלים מתקדמים ואפקטים חדשניים ליצירת תוכן וידאו באיכות גבוהה ואין ספק שה-AI משנה את כללי המשחק בתחום הוידאו. לכן, זה הזמן לאמץ את הטכנולוגיות החדשות וללמוד כיצד להשתמש בכלים אלו.
מוזמנים לנסות את Pika ולשתף אותנו בחוויותיכם ובסרטונים שיצרתם! לחצו כאן כדי להירשם לקורס בינה מלאכותית ולהתחיל ליצור סרטוני וידאו מרהיבים!

Comments


bottom of page