top of page

3 כלי בינה מלאכותית שאתם חייבים להכיר!


קצב ההתפתחות של הבינה המלאכותית הוא מסחרר, בכל יום ישנם חידושים וכלים פורצי דרך. לכן, בעידן הנוכחי, עדכניות היא המפתח להצלחה. חשוב מאוד לא רק להבין את הכלים החדשים אלא להשתמש בהם לצרכינו המקצועיים והאישיים.

ידע ושליטה בכלים אלו מאפשר לנו להפיק את הפוטנציאל המקסימלי שהבינה המלאכותית מציעה ולהוביל בתחומנו בעידן הדיגיטלי המתפתח.


בין אם אתם מתחילים בעולם הזה שנקרא בינה מלאכותית או שאתם כבר ותיקים, הכלים הללו יכולים לשדרג משמעותית את העבודה שלכם. אז הנה 5 כלי בינה מלאכותית שכל אחד חייב להכיר!



סביבת עבודה עתידנית עם מסכים צפים וטכנולוגיות מבוססות בינה מלאכותית, המדגישות את קצב ההתפתחות המהיר והצורך בהישארות עדכנית בעולם הדיגיטלי

  1. הכירו את העוזר האישי החדש שלכם - Claude (קלוד)

    דמיינו שלא משנה איפה אתם נמצאים, יש לכם עוזר אישי שזמין עבורכם 24/7 לעזרה בביצוע משימות שונות. זה מה שקלוד, צ'אטבוט מבית חברת Anthropic מציע לנו.

    קלוד הוא "מודל שפה גדול" - למעשה, צ'אטבוט חכם שיודע לקרוא, להבין ולייצר עבורינו טקסט ממש כמו בן אדם. אחד מיתרונותיו של קלוד אל מול צ'אטבוטים אחרים וידועים כמו ChatGpt ו-Gemini, היא העברית המצוינת והרהוטה והיכולת להבין שפה טבעית ממש כמו של בן אדם!


איך קלוד יכול לעזור לכם?


  • לענות על שאלות - למה השמיים כחולים?, איך מכינים פסטה קרבונרה או אפילו איך להתכונן לראיון עבודה.

  • לעזור בכתיבה - צריכים לכתוב מסמך? מייל חשוב לקולגה? סיפור קצר? קלוד הוא הפתרון בשבילכם!

  • לפתור בעיות - אם אתם נתקלים בבעיה, פשוט פנו לקלוד! לא מקבלים מיילים חדשים? לא מצליחים לקבל החלטה בין מוצר אחד לשני? קלוד יכול לעזור לכם לנתח את הבעיה ולחשוב עליה בצורה מסודרת וכן להציע פתרונות אפשריים!


טיפ שימושי 💡: דברו לקלוד כאילו הוא בן אדם אמיתי! תהיו ברורים בבקשתכם וגם אם אתם לא מקבלים את התשובה הרצויה בניסיון הראשון, תמשיכו לנסות.


לכניסה לאתר Claude (קלוד) לחצו כאן


ובוט עוזר אישי יושב מול מחשב במשרד מואר, מבצע משימות על המסך



2. יצירת מצגות תוך דקות בודדות - הכירו את Gamma!

כלי Gamma הינו כלי מהפכני שיכול לעזור לכם ליצור מצגות מרשימות ומקצועיות תוך דקות בעזרת בינה מלאכותית. במקום שאתם תשקיעו זמן בבחירת התוכן, עריכתו, עיצוב המצגת ואפילו על חשיבה על המבנה שלה - Gamma תעשה את זה עבוריכם!


בזכות Gamma התהליך הופך לפשוט - אתם חושבים על רעיון למצגת ומתארים אותו ומקבלים מצגת מוכנה. כן, זה כזה פשוט! הכלי מתאים לכל אחד – מאנשי מקצוע ועד מורים וסטודנטים – המעוניינים ליצור מצגות מרשימות במינימום זמן.


מה הופך את הכלי הזה לכל כך טוב?


  • התאמה אישית של תוכן - לאחר שהזנתם רעיון כללי וקיבלתם שקופיות מוכנות, עדיין ניתן לערוך כל שקופית ולבצע בה שינויים שיתאימו לצרכים שלכם. הוספה של טקסט, תמונות וגרפים יכולה להתבצע בקלות ובמהירות.

  • המחשה ויזואלית - Gamma מבצעת המחשה ויזואלית בעזרת גרפים, תרשימים ואלמנטים גרפיים וחזותיים שמעבירים את הרעיונות המילוליים בצורה מרשימה ואסתטית!

  • גיוון עיצובי - Gamma מאפשרת יצירת מצגות מגוונות ויצירתיות. כל שקופית שונה בסגנונה מהאחרת אך עדייין שומרות על שפה אחידה בהתאם לעיצוב הרצוי.


טיפ שימושי 💡: לאחר שהמצגת מוכנה, עברו עליה ושנו את המצגת כך שתתאים לצרכיכם האישיים ולשפה העיצובית שלכם! גם אם נצטרך לתקן את המצגת שהתקבלה עדיין הזמן שנחסך הוא משמעותי!


ליצירת מצגת מרשימה ב-Gamma תוך דקות בודדות הקליקו כאן


רובוטים יושבים בחדר ישיבות מודרני, עובדים על מסכים המציגים מצגות, דוחות וגרפים בזמן אמת על ידי בינה מלאכותית


3. העוזר שיפנה לכם זמן - הכירו את TimeOS

הכלי TimeOS פותח על ידי חברת סטארטאפ ישראלית ומביא את הבינה המלאכותית היישר לפגישות העבודה שלכם. הכלי הזה משמש כעוזר שלכם, הוא נכנס לפגישות זום בשמכם ומסכם עבורכם את הפגישה כולה! כך, אתם יכולים להתפנות לדברים חשובים אחרים.


שימו 💓! משתפי הפגישה ידעו כי עלה "משתתף" נוסף לפגישה ושמו יהיה: ה-AI של (שמך).


בעזרת TimeOS תוכלו לעקוב אחר תוכן הפגישה, סיכומו ואפילו לקבל סיכום של המשימות והפעולות שנקבעו כי על כל אחד המשתפפים לבצע. בנוסף, הכלי משתלב ישירות עם יומן גוגל או אאוטלוק, כך שתוכלו לקבל סקירה מהירה על כל פגישה קודמת או על מידע שנאמר בה – והכל בזמינות מלאה דרך צ'טבוט המחובר לכל היסטוריית הפגישות.


איך TimeOS חוסך לכם זמן?


  • השתתפות בפגישות בשמכם: נקבעה פגישה חשובה אבל אתם לא יכולים להגיע? TimeOS יצטרף במקומכם!

  • עוזר אישי בזמן אמת: הכלי יכול לעלות לצדכם אפילו שאתם נוכחים בפגישה ותוך כדי הוא מסוגל לעדכן על מהלך הפגישה, להפיק מסמכים, סיכומים ומשימות מבלי שתצטרכו להפסיק את השתתפותכם.

  • היסטוריית פגישות: תוכלו תמיד לגשת לכל פגישה שהתקיימה בעבר ולצפות בסיכומה ובמשימות שהוקצו למשתתפי הפגישה, כך שתמיד תהיו מעודכנים!


טיפ שימושי 💡: העלו את TimeOS גם לפגישה שאתם נוכחים בה ותראו כיצד אתם יכולים לשלב ידיים ולהוריד רגל מהגז ולתת לו לעשות את העבודה עבורכם!


כדי לראות איך הקסם עובד עם כלי בינה מלאכותית TimeOS לחצו כאן.


אדם יושב מול מחשב במשרד מודרני עם ממשק משתמש דיגיטלי שמציג אייקונים ותצוגות של פגישות ונתונים בזמן אמת, כולל עוזר וירטואלי שמסייע במשימותת

למעשה, לשלושת כלי הבינה המלאכותית הללו ישנה מטרה משותפת: לחסוך לכם זמן יקר! בעידן בו זמננו מוגבל ומנגד העומס רק הולך וגדל, הכלים האלו עוזרים לנו לנתב את הזמן שלנו לדברים החשובים באמת ולתת לטכנולוגיה לעזור לנו!


רוצים לקחת את היכולות שלכם לשלב הבא ולשלוט בכלי הבינה המלאכותית המתקדמים ביותר? אל תחכו! הצטרפו אלינו עכשיו וגלו כיצד לשפר את העבודה שלכם עם AI. צרו איתנו קשר ותתחילו להוביל! זיכרו, עדכניות היא המפתח להצלחה🗝️







Comments


bottom of page