שיפרנו ב - 42% את מדד ה NPS עבור Telia
ב 2018 , התחלנו את שיתוף הפעולה שלנו עם חברת התקשורת הגדולה בסקדינביה, Telia, ושיפרנו את מדד ה NPS ב - 42% לאחר ארבעה חודשי פיילוט. הורידו את ה - Case Study כדי לקרוא איך בדיוק עשינו זאת.
8 מתוך 10 מעידים כי הם סבלו מחרדה מטכנולוגיה
50 מיליארד מכשירים מחוברים ב - 2021 ברחבי העולם
לקוחות לא מצליחים לתפעל את המכשירים החדשים
הביקוש לסיוע טכנולוגי גדל בשנים האחרונות באופן דרמטי
הקמנו את TechBuddy לאחר שזיהינו כי נוצר פער משמעותי בשירות במהלך מסע הלקוח - לקוחות חווים בעיות בהתקנת המוצרים החדשים שנרכשו ולא מכירים כיצד להשתמש בצורה הנכונה עבורם. הדבר יצר להבנה כי כאשר חברות מאפשרות לפערים אלו להתרחב, הם למעשה אומרים ללקוח לקבל סיוע ע"י מקור אחר.
הפתרון למליארד בעיות
אינטגרציה של TechBuddy במסע הלקוח שלכם
TechBuddy נכנסת בדיוק לפערים במסע הלקוח ומעניקה אקוסיסטם של שירות ותמיכה היוצר מצב win-win-win לכלל המעורבים. הענקת שירותי תמיכה עבור המוצרים או השירותים שלכם יכול להיות מסובך - אנו נדאג שזה יהיה פשוט, מקצועי ונכון יותר עבורכם.
הגדלת שביעות הרצון = הגדלת הנאמנות ורכישות חוזרות
Retail 2.0
המומחים שלנו נמצאים בבתי הלקוחות ויאפשרו לכם להקים ערוץ מכירה שתמיד חלמתם עליו - בבתי הלקוחות
ייעוץ וניתוח צרכים
ע"י ייעוץ וניתוח צרכים, המומחים שלנו ידאגו שהלקוחות שלכם רוכשים בדיוק את המוצר שהם זקוקים לו
תמיכה טכנית אישית
המומחים שלנו יוצרים חוויה אישית בבתי הלקוחות והופכים לזרוע המורחבת שלכם לשירות, התקנות, אפסיילים ומוניטין
למה כדאי להיות שותף שלנו:
אנחנו מאמינים ששירות מקצועי, מהיר וזול בבית הלקוח שלכם מעמיק את הקשר שלו איתכם, יוצר מחויבות ומבדל את המותג שלכם משאר המתחרים. תתארו לכם לקוח שמספר לסביבתו בהתלהבות על חווית השירות שהוענקה לו. ההשפעה על העסק והמותג שלכם היא עצומה ברגע שהשירות שאתם מעניקים נתפס כמעולה בעיני הלקוחות.
בעולם של בלי סוף אפשרויות, שירות הדרכה וייעוץ ללקוח הם מהגורמים החשובים בהחלטות הרכישה וברצון להתקשר לטווח ארוך. עסקים רבים נופלים בשירות מכיוון שההתמקדות שלהם , בצדק, היא במהות העסק.
לכן הקמנו את TechBuddy – ע"מ להעניק ללקוחות שלכם שירות בסטנדרטים בינלאומים (אנחנו בכל זאת סטארטפ שוודי) ולשחרר אותכם מכאב הראש האופרטיבי והכלכלי הכרוך במתן שירות מעולה ללקוחות שלכם וכל זה רק ע"י שיתוף פעולה איתנו. כל כך פשוט.
אנחנו מעניקים סיוע, הדרכה וייעוץ בתחומים רבים, ומעניקים ללקוחות של השותפים שלנו סיוע, מרחוק ועד אליהם, בכל הארץ ובכל תחום טכנולוגי בו הם מעוניינים.
מי יכול להיות שותף שלנו?
-
כל עסק שמעוניין בשירותי IT יעילים, דינאמים ומקצועיים במיקור חוץ.
-
כל עסק שהעביר את עובדיו לעבודה מהבית וכעת צריך שותף בפריסה ארצית על מנת להעניק לעובדיו מרוחקים שירות אופטימלי להמשך עבודה מרחוק.
-
כל עסק שמעוניין להעביר את לקוחותיו לדיגיטל. אנו מתמחים בטרנספורמציה דיגיטלית ויציאה לעצמאות דיגיטלית.
-
כל עסק שמחפש פתרונות של התקנה, טיפול בתקלות או הדרכה בבתי הלקוחות בפריסה ארצית
מה מקבלים?
-
מערכת משוב לקוח לקבלת פידבק בזמן אמת
-
מערכת ניהול ודשבורד מותאם אישית ללקוח למעקב בזמן אמת.
-
הקמת מרכז תוכן עבור לקוחות החברה להעשרת הידע.
-
מאות מומחים טכנולוגים ומדריכים מוסמכים בפריסה ארצית.
-
הדרכה והכשרה על חשבון TechBuddy של כל המומחים הרלוונטיים לפעילות.
-
אפשרות להקמת מרכז הדרכה למתן מענה מקיף מרחוק.
A scalable end to end service platform
בעזרת הפלטפורמה שלנו Buddy.inc, אתם יכולים לשלוט בצורה מלאה בצרכי השירות וההתקנה של הארגון. בעזרת פתרון "Plug and Play", פלטפורמת Buddy.inc כוללת מערכת הזמנות, מעקב אחר הזמנות, סליקה ומעקב תשלומים, ניהול טכנאים, מערכת משובים בזמן אמת, דשבורדים, דוחות ועוד!
עלינו TechBuddy
TechBuddy היא הפלטפורמה המובילה לתמיכה טכנית באירופה
TechBuddy הוקמה ב 2016 בשטוקהולם, שוודיה, במטרה לאפשר לטכנולוגיה להיות נגישה עבור כולם. כיום, אנו פעילים בארבע מדינות - שוודיה, ספרד, גרמניה וישראל. בכל ארבעת המדינות ביצענו מעל 70,000 עבודות
השותפים שלנו
צרו קשר איתנו
ננתח את את מטרות העסק והאתגרים הקיימים
נייעץ לגבי הפתרונות המתאימים ביותר לצרכים שלכם
הקמת פעילות משותפת במהירות
יוסי לוי
מנהל פיתוח עסקי ושותפויות