עלינו | מי אנחנו
השליטה בסביבה הדיגיטלית משפיעה על כל תחומי החיים, בהם קידום אורח חיים בריא, פנאי, חיזוק הרשת החברתית, תעסוקה, למידה, התנהלות פיננסית והשתתפות אזרחים. כפועל יוצא מכך, אוריינות דיגיטלית היא כלי מהותי בדחיקת התלות והעלאת תחושת העצמאית של כל אדם, על אחת כמה וכמה של מתמודדים עם מגבלה. במאה ה-21, בה רוב רובם של השירותים נצרכים גם במימד הדיגיטלי וחלקם אך ורק במימד הדיגיטלי, הקניית מיומנויות אוריינות דיגיטלית לכלל האוכלוסיה ובפרט לאוכלוסיה המתמודדת עם מגבלה, תהא אשר תהא, הינה בבחינת אחריות חברתית של גופים מכתיבי מדיניות ויוצרי מציאות חיים בישראל ובעולם כולו.
TechBuddy הינה חברה חדשנית גלובלית הפועלת משנת 2016 לצמצום הפער הטכנולוגי ולהנגשת טכנולוגיה ככלי לשיפור איכות חייהם של מגוון אוכלוסיות במגוון גילאים. אנו שואפים להפוך את העולם הדיגיטלי לנגיש, נוח ובעיקר מוכר לכל אדם. תוכניות הדגל שלנו מאפשרות לכל אחד שבוחר בנו לחיות חיים עצמאיים גם במרחב הדיגיטלי (שכבר מזמן הבנו שהוא כאן כדי להישאר). מעבר להקניית אוריינות דיגיטלית כמטרה, אנו רואים בכך אמצעי לתחושה עצמאות ודחיקת התלות של האדם נעדר האוריינות באחר. כל הדרכה שלנו שואפת לעודד תחושת המסוגלות בעולם המודרני ולהוכיח חד משמעית ש"כל אחד יכול" היא לא רק סיסמה.
TechBuddy פועלת בעולמות ההדרכה, הטמעה ותמיכה טכנולוגית ומעניקה שירותים לכלל המגזרים – הפרטי, הציבורי, הממשלתי והעסקי בפריסה ארצית באמצעות מאות מדריכים ומומחים טכנולוגיים.
TechBuddy ישראל פועלת כחלק מקבוצת טלכלל (חברה בת של קבוצת מאיר) המעסיקה כ-1,500 עובדים ופעילה משנת 1992. טלכלל מספקת פתרונות לאתגרים עסקיים בארגונים באמצעות 6 חברות הבת בה. אחת מחברות הקבוצה היא "חברת המוקדים" המתמחה באפיון, הקמה וניהול של מוקדי שירות ותמיכה טלפונים ונחשבת כאחת מחברות המוקדים המנוסות והמובילות בישראל.
מאז הקמתה צברה TechBuddy בארץ ובחו"ל מאות אלפי שעות הדרכה פרטנית וקבוצתית באופן מקוון (דרך Zoom או טלפונית) ובאופן פרונטלי (מפגשים קבוצתיים ופרטניים ברחבי הארץ ואפילו עד בית הלקוח). באמצעות טכנולוגיה פרי-פיתוחנו, אנו מבצעים חיבור בין מדריכים טכנולוגיים מומחים בהכשרה פנימית שלנו ובפריסה ארצית לבין לקוחות קצה ברמות אוריינות שונות, מאוריינות מינימלית ועד אוריינות מתקדמת. המערכת שלנו מאפשרת התאמה מדויקת בין מדריך ללקוח תוך התחשבות בהעדפות אישיות (היבטי מגדר, דת, אזור גיאוגרפי או תחומי התמחות דיגיטליים), כך שהלקוח יקבל את השירות האידיאלי בזמן המינימלי. המערכת שלנו מאפשרת שילוב בין כל סוגי ההדרכות האפשריים – פרונטלי, מקוון, פרטני או קבוצתי, כאשר היקף הפעילות מנוטר דרכה באופן תמידי, מה שמאפשר לנו לשמור על שירות איכותי ולתת מענה אד-הוקי כל אימת שמתבקש.
בין לקוחותינו המרכזיים: ג'וינט ישראל-אש"ל, חברת פרטנר, בזק, איקאה, עשרות רשויות ועיריות ברחבי הארץ, משרדי ממשלה דוגמת ישראל דיגיטלית, משרד הרווחה והביטחון החברתי ועוד עשרות ארגונים עסקיים ועשרות אלפי בתי אב בישראל.